günaydın iyiyim ben sen nasılsınGünaydınlar canlar forum şu an çok durgun ama olsun nasılsınız
İyi bendegünaydın iyiyim ben sen nasılsın
harbi la dimi skeetCgden gunaydın meaajı aldim
Forum durgun kımse aktıf deılken daha ıyı la gecelerı arasokaklarda sabaha kadar gezmek gıbı
EVetharbi la dimi skeet
Abi bu arada bana skeet at hemen
sonAbi bu arada bana skeet at hemen
Ya combatın svye gırdıgım gunu skymya