Gui

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hypron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hypron

Master Üye
Katılım
3 Ara 2021
Mesajlar
1,563
Beğeniler
284
konuyu nereye açağımı bilemedim yanlışım varsa düzeltirsiniz cheeze in menüsü






cr:enigma
 
sonoyuncu makro için güzel gui ĞOKĞOPAWKDĞAOPFKĞAWD
 
konuyu nereye açağımı bilemedim yanlışım varsa düzeltirsiniz cheeze in menüsü





Don't need your ass to burn. It's not the same and I'm not the only one who is using that. I bought extra things like notification system and additional animations, so its not the same.
 
Don't need your ass to burn. It's not the same and I'm not the only one who is using that. I bought extra things like notification system and additional animations, so its not the same.
more very big didnt change for your pastescript (c8 englisch)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt