Çözüldü GTA 5

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Saddasli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Saddasli

Diamond Üye
Katılım
4 Eki 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
41
Gta 5 adlım arklar sizce yanlışmı yaptım çok heycanlıyım ha bide bu cg loader fln 3.part yazılım die beni banlamasınlar gta dan korkuyom ne yapmama lazım silmelimiyim acaba loaderi
 
gta 5 emi inject yoksabaşka oyunlaramı injec diyosun
Gta 5 oynarken hile açtıysan vs oyunla alakalı oyuna inject yaptıysan ban yeme ihtimalin var. Onun dışında oyun içerisinde cheat engine ile bir şeyler yaptıysan düşük oranda olsa ban yeme ihtimalin oluyordu
 
Yani oyun kapalıyken başka bir oyunca h1le açabilirim peki o h1le açacağım oyun steam üzerinde ise ben h1le actım ban yedim mesela cs de gta da da ban yeme ihtimalim vrmı
 
FiveM falan oynayacaksan bazı anti-cheat yazılımları algılayabiliyor(GTA İLE ALAKALI BİR ŞEY YAPARSAN) düzgün muhafaza etmeni öneririm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt