Growtopia

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bexx1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bexx1

Silver Üye
Katılım
30 Nis 2025
Mesajlar
82
Beğeniler
4
Önceden pcden falan oynardım azda olsa sarıyodu şimdi telefondan oynayıp büyük farm falan yapasım var auto bot yapabilirmiyim yada wl kasma taktiği biliyosanız atarsanız sevinirim
 
Önceden pcden falan oynardım azda olsa sarıyodu şimdi telefondan oynayıp büyük farm falan yapasım var auto bot yapabilirmiyim yada wl kasma taktiği biliyosanız atarsanız sevinirim
bot olarak program satıolar direk 5 bot aylık bi kaç dl falanda piyasa deli gibi düştü zaten artık pek oynancagını sanmam oynıcaksan direk git csn/qq fln oyna yada hoster al

wl kasma taktiği yüksek dl/bgl varsa git al sat eğer 0 dan başlıcaksan ilk bfg kascan mecbur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt