daha 17yim 18 olmam lazım onaçizdirebilirsin
gözlüklü çok yakışıklı insanlar var dostum yüzüne uygun gözlüğü seçememişsindir, uygun gözlüğü bulup 18 i bekle ya da bir lens aldaha 17yim 18 olmam lazım ona
yaw duzgun konu acsana muzikcibeyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum
teşekkürler, sizde kullanıyosunuz galibagözlüklü çok yakışıklı insanlar var dostum yüzüne uygun gözlüğü seçememişsindir, uygun gözlüğü bulup 18 i bekle ya da bir lens al
ben bana yakışıyor diye gittim bana yakışan en iyi çerceveyi aldım kardesim özgüvenini yüksek tutbeyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum
dostum bende gözlük kullanıyorum tahmini 9 senedir. özgüvenini vesaire düşürme kendi yüz şekline göre bir çerçeve seç ve onu kullan, kendine de yakıştırdığın bir çerçeveyi seçmeye önem ver. göz çizdirme mevzularına da hiç girme 18 yaşına girince de zaten direkt gel senin gözünü çizelim demiyorlar, hiç o kafalarada girme. eğer gözlükten nefret ediyorsan en mantıklısı lens ama dediğim gibi kendine yakışacağını düşündüğün ve kendi yüz şekline göre bir çerçeve seç ve onu kullan eminimki ileride gözlüğe alışacaksın ve bu zamanı hatırlayıp boş yere triplere girmişim diyeceksin.beyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum