gözlük

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muzikci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

muzikci

Silver Üye
Katılım
16 Mar 2025
Mesajlar
84
Beğeniler
13
beyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
çizdirebilirsin
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
beyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum
ben bana yakışıyor diye gittim bana yakışan en iyi çerceveyi aldım kardesim özgüvenini yüksek tut

+ olarak 18 olunca direk çizmiyorlar 21 den sonra gel diyolar haberin olsun
 
beyler gözlük takmaya başladım miyoptan ve özgüvenim baya düştü ne yapabilirim kendimi hiç iyi hissetmiyorum
dostum bende gözlük kullanıyorum tahmini 9 senedir. özgüvenini vesaire düşürme kendi yüz şekline göre bir çerçeve seç ve onu kullan, kendine de yakıştırdığın bir çerçeveyi seçmeye önem ver. göz çizdirme mevzularına da hiç girme 18 yaşına girince de zaten direkt gel senin gözünü çizelim demiyorlar, hiç o kafalarada girme. eğer gözlükten nefret ediyorsan en mantıklısı lens ama dediğim gibi kendine yakışacağını düşündüğün ve kendi yüz şekline göre bir çerçeve seç ve onu kullan eminimki ileride gözlüğe alışacaksın ve bu zamanı hatırlayıp boş yere triplere girmişim diyeceksin.
 
çizdir diyenleri dikkata alma çizdirmek için özel bir hastaneye gittiğimde 24 yaşını bekle demişlerdi bana
 
Gözlük tipi çok etkiliyor. Bir arkadaşım full gözlük takardı lense bir geçti çocuk yakışıklıymış onu fark ettik. Lense geçiceksin ama aşırı zahmetli
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt