tatlispanpa
Efsane Üye
- Katılım
- 19 Mar 2024
- Mesajlar
- 3,625
- Beğeniler
- 1,300
- Yaş
- 18
Yaşınızı bizimle paylaşır mısınız? - 17 yaşımdayım.
Daha önce başka forumda görev aldınız mı? Evet, 3,5 - 4 ay kadar bir forumda Moderatörlük yaptım. Forum kapanınca kadroda kalmadı tabii.
Günlük ortalama aktiflik süreniz kaç saat? Hafta içi 11:00 - 01:00, Hafta sonu 12:00 - 02:00.
Hangi kategorilerde görev yapmak istersiniz? - Genel olarak tüm kategorilerde görev yapmaktan memnun olurum ancak özel ilgimin olduğu kategori "Counter-Strike 2 Hile & Hack" kategorisidir.
Yeteneklerinizden bize biraz bahseder misiniz? - Genel olarak yazılım ve reverse engineering alanında ilgim ve bilgim var. VT sonuçlarından anlıyorum, virüs analizi yapabiliyorum. Biraz C++ biliyorum, reversing biliyorum, Obfuscation ve Deobfuscation
hakkında bilgim var.
Ekibimize neden katılmak istiyorsunuz? - Çünkü yeterlilikleri karşıladığımı düşünüyorum, foruma katıldığımdan beri Moderasyon ekibine katılmak istediğim bir şeydi. Yeni kullanıcılara yardım etmek, moderasyon yapmak beni mutlu ediyor. Cheatglobal gibi bir forumdada moderasyon yapmak çok iyi bir tecrübe olurdu. Tabiiki sadece bir tecrübe olarak görmüyorum, burda bulunduğum süre boyunca elimden gelenin en iyisini yapabileceğime inanıyorum, kendime güveniyorum.
Daha önce başka forumda görev aldınız mı? Evet, 3,5 - 4 ay kadar bir forumda Moderatörlük yaptım. Forum kapanınca kadroda kalmadı tabii.
Günlük ortalama aktiflik süreniz kaç saat? Hafta içi 11:00 - 01:00, Hafta sonu 12:00 - 02:00.
Hangi kategorilerde görev yapmak istersiniz? - Genel olarak tüm kategorilerde görev yapmaktan memnun olurum ancak özel ilgimin olduğu kategori "Counter-Strike 2 Hile & Hack" kategorisidir.
Yeteneklerinizden bize biraz bahseder misiniz? - Genel olarak yazılım ve reverse engineering alanında ilgim ve bilgim var. VT sonuçlarından anlıyorum, virüs analizi yapabiliyorum. Biraz C++ biliyorum, reversing biliyorum, Obfuscation ve Deobfuscation
hakkında bilgim var.
Ekibimize neden katılmak istiyorsunuz? - Çünkü yeterlilikleri karşıladığımı düşünüyorum, foruma katıldığımdan beri Moderasyon ekibine katılmak istediğim bir şeydi. Yeni kullanıcılara yardım etmek, moderasyon yapmak beni mutlu ediyor. Cheatglobal gibi bir forumdada moderasyon yapmak çok iyi bir tecrübe olurdu. Tabiiki sadece bir tecrübe olarak görmüyorum, burda bulunduğum süre boyunca elimden gelenin en iyisini yapabileceğime inanıyorum, kendime güveniyorum.
Son düzenleme: