Görüntü Problemi.

carlsbergmerlin

Master Üye
Katılım
21 Nis 2024
Mesajlar
1,073
Beğeniler
170
Yaş
26
SELAMUN ALEYKÜM BEYLER BİLGİSAYARIMI TELEVİZYONA BAĞLADIM AMA NET GÖRÜNTÜ VERMİYOR ÇÖZÜMÜ NEDİR BİLEN VARMI? BENİM İÇİN NORMAL KULLANIMDA SIKINTI DEĞİL AMA NOSTALJİK OYUNLARI ÇOK SEVİYORUM PES 2013 GTA 4 FİFA 14 GİBİ ONDAN KAYNAKLI :d
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
SELAMUN ALEYKÜM BEYLER BİLGİSAYARIMI TELEVİZYONA BAĞLADIM AMA NET GÖRÜNTÜ VERMİYOR ÇÖZÜMÜ NEDİR BİLEN VARMI? BENİM İÇİN NORMAL KULLANIMDA SIKINTI DEĞİL AMA NOSTALJİK OYUNLARI ÇOK SEVİYORUM PES 2013 GTA 4 FİFA 14 GİBİ ONDAN KAYNAKLI :d
bilgisayarla televizyon aynı görüntü kalitesini vermez çünkü çünkü genellikle televizyon monitörleri bunu sağlayamıyor ve pc hz fazlaysa ondan kaynaklı olabilir
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt