GizemSavage
Diamond Üye
- Katılım
- 1 Nis 2026
- Mesajlar
- 766
- Beğeniler
- 133
arkadaşlar googlede bi işletmeye yorum yapmak isterken sadee gmail.com olarkamı atabiliyoruz yoksa hotmail vb de yprum atabiliyormu
hotmail ile nasıl yapılıyorfarketmez hocam
olmuyor sıkmış arkadaşhotmail ile nasıl yapılıyor
net değilolmuyor sıkmış arkadaş
sadece mail ve aynı telefondan 3-4 kereden fazla atma tavsiyemarkadaşlar googlede bi işletmeye yorum yapmak isterken sadee gmail.com olarkamı atabiliyoruz yoksa hotmail vb de yprum atabiliyormu
var zaten yaklaşıl 20 gmailim falan ama hotmail olsa daha iyiydibirileri yorum işine girecek gibi görünüyor
fark etmez diye biliyorumarkadaşlar googlede bi işletmeye yorum yapmak isterken sadee gmail.com olarkamı atabiliyoruz yoksa hotmail vb de yprum atabiliyormu