goodbyedpı

geldisampiyon

💪LOJEN bebişkom😋
Efsane Üye
Katılım
14 Nis 2025
Mesajlar
2,268
Beğeniler
368
pcye format attım bu hatayı veriyor



DNS zorlamasini kaldiracak hizmeti yuklemek icin:
Bu batch dosyasini yonetici olarak calistirmaniz gerekmektedir.
Sag Tik - Yonetici Olarak Calistir.
Eger yonetici olarak calistirdiysaniz herhangi bir tusa basin.
Bu metodu kullaniyorsaniz ayrica Windows ayarlarindan DNS degistirmenize gerek yoktur.
Press any key to continue . . .
[SC] ControlService FAILED 1062:

Hizmet başlatılmadı.

[SC] DeleteService SUCCESS
[SC] CreateService SUCCESS
[SC] ChangeServiceConfig2 SUCCESS
 
yönetici olarak çalistir
 
pcye format attım bu hatayı veriyor



DNS zorlamasini kaldiracak hizmeti yuklemek icin:
Bu batch dosyasini yonetici olarak calistirmaniz gerekmektedir.
Sag Tik - Yonetici Olarak Calistir.
Eger yonetici olarak calistirdiysaniz herhangi bir tusa basin.
Bu metodu kullaniyorsaniz ayrica Windows ayarlarindan DNS degistirmenize gerek yoktur.
Press any key to continue . . .
[SC] ControlService FAILED 1062:

Hizmet başlatılmadı.

[SC] DeleteService SUCCESS
[SC] CreateService SUCCESS
[SC] ChangeServiceConfig2 SUCCESS
3 kere ard arda yönetici olarak calıstır girmeye calış oluyor tek seferde benimde hata veriyor
 
pcye format attım bu hatayı veriyor



DNS zorlamasini kaldiracak hizmeti yuklemek icin:
Bu batch dosyasini yonetici olarak calistirmaniz gerekmektedir.
Sag Tik - Yonetici Olarak Calistir.
Eger yonetici olarak calistirdiysaniz herhangi bir tusa basin.
Bu metodu kullaniyorsaniz ayrica Windows ayarlarindan DNS degistirmenize gerek yoktur.
Press any key to continue . . .
[SC] ControlService FAILED 1062:

Hizmet başlatılmadı.

[SC] DeleteService SUCCESS
[SC] CreateService SUCCESS
[SC] ChangeServiceConfig2 SUCCESS
bende aynı hatayı alıyorum ya çözebilen varmı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt