telefondan acabiliyorsun istediğin gibi reisbeyler pc veya iphone den nasıl fazlasıyla gmail oluşturabilirim lazım baya
aa doğru 1 sntelefondan acabiliyorsun istediğin gibi reis
işey yaradımıaa doğru 1 sn
yani tablet vardı 2 tane açtım numara istiyor sigarayı babam öğrenince teli kırdı tel yok bende onun için yapamıyom annem gelsin 4 5 tane açıcamişey yaradımı
Ne yaricak aq limit 2 veya 3 daha sonraişey yaradımı
He smssiz 2 taneyani tablet vardı 2 tane açtım numara istiyor sigarayı babam öğrenince teli kırdı tel yok bende onun için yapamıyom annem gelsin 4 5 tane açıcam
ama şöyle bişey var @ByteCore paylaşmıştı fabrika ayarlarına sıfırlayınca tekrardan açabiliyon 3 taneNe yaricak aq limit 2 veya 3 daha sonra
Sms onay istiyor
He smssiz 2 tane
dershanenin verdiği bi tablet vardı samsung tab 11 kardeşim kullanıyor inş anneme söylemezTelefonda veya tablette 2 tane gmail aç fabrikaya döndür 2 tane aç fabrikaya döndür böyle yapabilirsin eski bi telefon olursa daha iyi olur fabrika yapabilmek için
hangi site için lazımdershanenin verdiği bi tablet vardı samsung tab 11 kardeşim kullanıyor inş anneme söylemez