Çözüldü global aim macro

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muhammed121213

Gold Üye
Katılım
15 Mar 2020
Mesajlar
293
Beğeniler
30
Yaş
21
admin veya arkadaşlar yardım edebilecek varmı ya aim macroyu zulada yapıyorum aşağı inmeyi felan yapıyorda ayn anda yapmıyor yani hem aşağı inip hemde ateş etmeyi ayn anda yapmıyor tek tek sıkmak zorunda kalıyor ozamana kadarda zaten ben ölürüm bilgisi olan bana yazabilirmi dostlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt