moartoZ
Gold Üye
- Katılım
- 18 Mar 2021
- Mesajlar
- 285
- Beğeniler
- 22
- Yaş
- 22
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Arkadaşlar Şu anda kullandığım anakartımın banı açılmıyor hiç bi şekilde ayrıca msi pek tat vermiyor bana onun yerine bu anakartı almayı düşünüyorum birde bu anakartı takıp format attıktan sonra banım açılır mı yoksa bi spoof işlemi yapmam lazım mı ?