Çözüldü GIGABYTE

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan moartoZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

moartoZ

Gold Üye
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
285
Beğeniler
22
Yaş
22


Arkadaşlar Şu anda kullandığım anakartımın banı açılmıyor hiç bi şekilde ayrıca msi pek tat vermiyor bana onun yerine bu anakartı almayı düşünüyorum birde bu anakartı takıp format attıktan sonra banım açılır mı yoksa bi spoof işlemi yapmam lazım mı ?
 


Arkadaşlar Şu anda kullandığım anakartımın banı açılmıyor hiç bi şekilde ayrıca msi pek tat vermiyor bana onun yerine bu anakartı almayı düşünüyorum birde bu anakartı takıp format attıktan sonra banım açılır mı yoksa bi spoof işlemi yapmam lazım mı ?
anakart değişirsen spoofa gerek kalmaz eğer anakart banlı deilse şuan
 
knk millet neyin ban yediğini bilse zaten bütün spooferlar calısırdı biraz sans isi bu hwid banlar bana kalırsa hdd falan da degistir
 
garantiye almak icin anakartı al temiz bir format at birde hdd mac seriallerini falan değiş kalkacağını düşünüyorum
 
garantiye almak icin anakartı al temiz bir format at birde hdd mac seriallerini falan değiş kalkacağını düşünüyorum
öyle yapacağım sanırım yalnız formatı anakartı takmadan önce yapacağım ardından volumeid ile hdd bide mac değiştireceğim temiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt