Olum ayarlardan language yaz ben hep oyle yapıyorum?kanka gidin baska yerde mesaj kasın ya
dil paketi yüklenmiyor mu ?ghost spectre 24h2 kullanıyorum bunu nasıl türkce yapıcam
Olum ayarlardan language yaz ben hep oyle yapıyorum?kanka gidin baska yerde mesaj kasın ya
evet bendede öyle onu düzeltmek zor hocam ya.Ayarlardan Türkçe yapıyoruz ama yarı ingilizce yarı Türkçe oluyor bunun iso içine dil yaması yedirmek için bir toolu var fakat çalışmıyor adam gibi.
ayarlardan dil paketi yükleyeceksin başka birşey yok iso kurarken türkçe olmuyor zatenkanka gidin baska yerde mesaj kasın ya