ghost spectre dil

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zaheer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zaheer

Gold Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
365
Beğeniler
51
ghost spectre 24h2 kullanıyorum bunu nasıl türkce yapıcam
 
Ayarlardan Türkçe yapıyoruz ama yarı ingilizce yarı Türkçe oluyor bunun iso içine dil yaması yedirmek için bir toolu var fakat çalışmıyor adam gibi.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Ayarlardan Türkçe yapıyoruz ama yarı ingilizce yarı Türkçe oluyor bunun iso içine dil yaması yedirmek için bir toolu var fakat çalışmıyor adam gibi.
evet bendede öyle onu düzeltmek zor hocam ya.
 
Gs kurduktan sonra sürüm seçme kısmından 24h2 seçtikten sonra bilgisayar yeniden başlıycak ilk yeniden başlatma sonrası dil kurmadıysan eğer sonrasında istesende kuramıyorsun hata veriyor hep bilgin olsun çok denedim tecrübeyle sabit
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt