Beyazruh48
Platinum Üye
- Katılım
- 13 Ağu 2024
- Mesajlar
- 132
- Beğeniler
- 16
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
yaw beyler adama 5 kere dedim pro modda halen fotoraf oluşturuyor
Aq yapay zekası![]()
reis ön yargım varya sövmüştü banagemini çop bence kulanma grok daha iyi
Allah razı olsun düzeldiverieri ve önbelleğini sıfırlayıp öyle gir prompt'unu kaybetmemek içinde copy'le öyle düzeliyor kanka.
Kumru kullan daha iyi