merminin nerden geçiceği gözükmüyormu zeten hiledeBu kadar düşünmeye gerek varmı sence eskidende konu açmıştı oynamayı bilmen gerekiyor wallbanglar vesaire nl tercih etsen bence daha iyi olur
hayırmerminin nerden geçiceği gözükmüyormu zeten hilede
varayrıca şuan piyasada gs Crâck yok vip olan tokat
bu konuyu bende açmıştım herkes nl felan al dedi şuan aktif olarak nl kullanıyorum iyide configim var ama karşıya skeet gelince toplu tokat yiyoruz. :dgamesense Crâck alınırımı hvh de falan iş yapıyor mu
sağol yorum içinbu konuyu bende açmıştım herkes nl felan al dedi şuan aktif olarak nl kullanıyorum iyide configim var ama karşıya skeet gelince toplu tokat yiyoruz. :d
karşına gelecek adamların configinin iyi olması pingin kadar önemli değil, mesela benim neverlose configim hvh sunucularında neredeyse her nl skeet userini öldürebiliyor ama mmde işler ping düşükse değişiyor, adam ilk peek atıp daha az pingliyse kafama basıyor. cs2 hvhsi berbat bu aralarneverlose skeetten daha iyi ne anlatıyon sen amk![]()