kanka zor bulursun ama yinede aramaya devam etbaslikta ki gibi free ud trigger var mi ya da colorbot flexlaynin colorbot ud mi bilemedim
ila ban yersin kk bence kulanma sana kalmışbaslikta ki gibi free ud trigger var mi ya da colorbot flexlaynin colorbot ud mi bilemedim
highway trigger bayadır ud hala ud galiba ama eskisi kadar iyi calısmıyor ayarlaman lazım hafifbaslikta ki gibi free ud trigger var mi ya da colorbot flexlaynin colorbot ud mi bilemedim
var mi link kankhighway trigger bayadır ud hala ud galiba ama eskisi kadar iyi calısmıyor ayarlaman lazım hafif
free bulamazsın adam akıllıbaslikta ki gibi free ud trigger var mi ya da colorbot flexlaynin colorbot ud mi bilemedim
trigger cok dt degil vardir illafree bulamazsın adam akıllı
baslikta ki gibi free ud trigger var mi ya da colorbot flexlaynin colorbot ud mi bilemedim
Kanka yaymayın şunu yaymayın yeter dt olunca ağlayacaksınızNasıl Kullanılır?
Tüm dosyaları bir klasöre çıkarın.
Oyunda düşman rengini Mor yapın ve Pencereli Tam Ekran moduna alın.
main.exe'yi yönetici olarak çalıştırın.
6 tuşuyla botu aktif edin (Basılı tutunca çalışır).
Not: config.txt üzerinden tüm ayarları (tuş, renk, hız) kendinize göre değiştirebilirsiniz iyi oyunlar! i
Note 2 : Yaklaşık 2 aydır bizzat kullanıyorum şu ana kadar ban yemedim...
En son ud diyorlardı sorunsuz çalışıyordu bak istersen bi
Napalom aq adam soruyor atıyoruz işte public bir şey zatenKanka yaymayın şunu yaymayın yeter dt olunca ağlayacaksınız