- Katılım
- 31 Ağu 2023
- Mesajlar
- 1,806
- Beğeniler
- 467
beyler forumda neden hiç düzgn rust hile satıcısı yok çoğuna dm atıyoruz bakmıyolar diğerleri dt ürün satıyor diğeri ticketa bakmıyo yokmu adam gibi rust ud hile satıcısı awq
beyler forumda neden hiç düzgn rust hile satıcısı yok çoğuna dm atıyoruz bakmıyolar diğerleri dt ürün satıyor diğeri ticketa bakmıyo yokmu adam gibi rust ud hile satıcısı awq
yok kral o her gün başka bişey satıyo zaten@berattffr Satiyor bakabilirsin daha önceden kullanmıştım baya güzeldi ban yemedim.
hayatımda hiç makro kullanmadım esp siz aim kullanabilirmiyim bilmiyorum hiç denemedim kral sağol kghocam makrom var dilersen aylık olarak ,istediğin iletişim adreslerimden bana ulaşabilirsin
Website :Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Mesela ne satıyorum hocamyok kral o her gün başka bişey satıyo zaten
Ben memnun kaldım kanka dene benceyok kral o her gün başka bişey satıyo zaten