Forum hack center

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hanbot
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hanbot

Berserker
Banned
Katılım
11 May 2024
Mesajlar
1,366
Beğeniler
445
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Sabahın erken vakti durağa giderken çöp tenekesine girmiş anne ve uyuşturucu bagımlısı oğlunu gördüm ver anne elini öpüyüm dedim kadıncağız bana chealglobal forumunda ai Bukadar gelişmişken neden recoil script yapılmıyor oğlum dedi.

Neden bizimde macromuz yok recoil scriptimiz yok diye soruyorum ?
 
Çünkü hack center ile ilgilenen yetkililerin çoğunluğu hatta neredeyse hepsi emekli oldu aktif hack centere hile ekleyebilecek yetenekli yetkili yok denecek kadar az, belkide yoktur.
 
Sabahın erken vakti durağa giderken çöp tenekesine girmiş anne ve uyuşturucu bagımlısı oğlunu gördüm ver anne elini öpüyüm dedim kadıncağız bana chealglobal forumunda ai Bukadar gelişmişken neden recoil script yapılmıyor oğlum dedi.

Neden bizimde macromuz yok recoil scriptimiz yok diye soruyorum ?
hikaye guzelmis
 
Sabahın erken vakti durağa giderken çöp tenekesine girmiş anne ve uyuşturucu bagımlısı oğlunu gördüm ver anne elini öpüyüm dedim kadıncağız bana chealglobal forumunda ai Bukadar gelişmişken neden recoil script yapılmıyor oğlum dedi.

Neden bizimde macromuz yok recoil scriptimiz yok diye soruyorum ?
selman içtiğin şeyler halüsinasyon yapıyorolabilir mi
 
forumda oe dolu la herkes birbirne sallayıp çok bilmişlik taslıyor

ama ne yapan var nede yapsada paylaşan var

ondan sen suraya soyle güzel bişeyler paylaşta örnek ol herkese farkını göster ambot
 
selman kardesim sen kafayı sıyırmışsın sunucu aça aça bi hal oldun
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt