derlersem direkt acılır mıLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bildiğiniz üzere dün fn a update geldi offsetler güncellendi hazır güncellinmişken konu paylaşayım dedim iyi oyunlar.
not: driverı yok kendi driverinizı kullanın
driver'ı yok işini görmez o yüzden ek olarak açsan bile dt driver yerleştirip max 1 saat içinde ban yersin.derlersem direkt acılır mı
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bildiğiniz üzere dün fn a update geldi offsetler güncellendi hazır güncellinmişken konu paylaşayım dedim iyi oyunlar.
not: driverı yok kendi driverinizı kullanın
kimse beleş driver vermez kolay kolay onuda kendiniz yapcaksınızkendi driverımızı nasıl yaparız?
nasıl yapıcağımızı soruyoruzkimse beleş driver vermez kolay kolay onuda kendiniz yapcaksınız
ai yı kandırabilirsen yaptırabilirsin yapan bazı tanıdıklarım ve şaşırtıcı şekilde ud driverları kiro ya yaptırdılarnasıl yapıcağımızı soruyoruz
klasik imgui mavi siyah olane.s. menü ss gelirmi
elimde prompt jb olsa manipüle edicem de edemiyorumai yı kandırabilirsen yaptırabilirsin yapan bazı tanıdıklarım ve şaşırtıcı şekilde ud driverları kiro ya yaptırdılar