Çözüldü Fli̇pper Zero?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CreamBey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CreamBey

Gold Üye
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
411
Beğeniler
57
Merhaba arkadaşlar,ben flipper zero almayı düşünüyorDUM fakat türk tanıtım videolarını izledikten sonra 200 dolarlık hiçbişey yapmadığını düşünüyorum sadece kopyalama işlemleri ve açma kapama yapıyor neredeyse
örneğin;TV AÇMA KAPAMA bunu benim telefonumda yapıyor.Yaptığı tek ekstrem şey nfc ve rfıd leri kopyalaması ama bakın dikkat edin KOPYALAMASI yani bunu yapması için zaten bizim o çipe ihtiyacımız var,benim alma amacım bişeyi kopyalamadan direk kendisinin bişeyleri açabilmesi.Örneğin bir araba anahtarını kopyalayıp sonrada flipperle o arabayı açabiliyorsunuz üstelik BMW de start stop bile yapılıyor ama benim istediğim şey bu değil kopyalama yapmadan yani arabanın asıl anahtarına ihtiyaç olmadan kendisinin bütün frekansları deneyip hızlı bir şekilde o arabayı açması. :) ayrıca kredi kartı kopyalıyor diyenler tamam kart numarasını falan gösteriyor ama kopyaladığı nfc ile pos çalışmıyor maalesef işlevsiz zaten CVV no da göstermiyor.

UZUN LAFIN KISASI SİZCE ALINIRMI O PARAYA?
UMARIM DERDİMİ ANLATABİLMİŞİMDİR TEŞEKKÜRLER.
 
Kanka çok fazla devrik cümle ve anlatım bozukluğu var tam anladım diyorum geri ipin ucu kaçıyor. Anladığım kadarıyla cevap vereyim. Evet söylediklerin doğru flipper zero kopyalamada işe yarıyor ve senin benim gibi insanlar sadece onu gündelik hayatında kullanır fakat kötüye kullanım mevcut ve aktif olarak kullananlar var ama çok zor. Yani gündelik hayatta işine yaramayacaksa veya ihtiyacın yoksa almanı önermiyorum gereksiz.
 
Kanka çok fazla devrik cümle ve anlatım bozukluğu var tam anladım diyorum geri ipin ucu kaçıyor. Anladığım kadarıyla cevap vereyim. Evet söylediklerin doğru flipper zero kopyalamada işe yarıyor ve senin benim gibi insanlar sadece onu gündelik hayatında kullanır fakat kötüye kullanım mevcut ve aktif olarak kullananlar var ama çok zor. Yani gündelik hayatta işine yaramayacaksa veya ihtiyacın yoksa almanı önermiyorum gereksiz.
Teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt