detaylı sonuna kadar baktımda 1.6 gordum bidaha bakayımflexin profiline gidip bulabilirsin
@FLexLaynnFlexlayn 2.0 src paylasıldıysa atabilirmisiniz herhangi bir bypass iceren sürümüde olur baktımda bulamadım
konu açmak yerine adamın profiline baksan hocaFlexlayn 2.0 src paylasıldıysa atabilirmisiniz herhangi bir bypass iceren sürümüde olur baktımda bulamadım
burda mesaj kasmak yerine yazdığımı okursan anlarsın.konu açmak yerine adamın profiline baksan hoca
forumun içinde varsa vardır illaha önüne mi sunulması lazım neyse uzatmanın manası yok o adam paylaşmıştı toplu src ama bypassı var mıdır bilmem bak az profiline bulursunburda mesaj kasmak yerine yazdığımı okursan anlarsın.