FİVEM WAVESHİELD HK.

Riaso1337

Trust = Exploit
Efsane Üye
Katılım
15 Mar 2024
Mesajlar
2,530
Beğeniler
405
Yaş
23
beyler spoofer waveshieldi işlemiyor yani waveshield banı kalmıyor sebebini bilen var mı neye atıyo bu
 
la malmısın amk ne bypaslayarak giriyon çocuk ban yemiş banı kalkmıyor ben bypaslıyarak girmiyorum banımda kalkıyor
canım aşkım kardeşim sen böyle anlamıyorsun ben sana aşşağıda bypassın ne oldugunu anlatıyorum

3giq4du.png
 
spooferinde server unbanner varsa yaparsın zaten elemanın spooferi boklu açamamış bende kendisine bypass vericem kanka bene basit anlaması zor degil
hwid spoofer var bende ama bu sunucuya girerken bypassı hiç duymadım oyunda bende ac bypasslı kullanıyorum ama neyse cano np
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt