R riqas Platinum Üye Katılım 15 Haz 2025 Mesajlar 107 Beğeniler 6 İletişim 9 Mar 2026 #1 REDENGİNE PHAZE MENÜ VAR AMA LUA BİLGİM YOK BİLEN VARSA YARDIMA İHDİYACIM VAR
R riqas Platinum Üye Katılım 15 Haz 2025 Mesajlar 107 Beğeniler 6 İletişim 10 Mar 2026 #11 Denzy' Alıntı: a.i Genişletmek için tıkla ... anladım onu da bulamadım link varsa atarsan sevinirim Oyla 0 Downvote
H Halilnarcii Banned Katılım 4 Eyl 2024 Mesajlar 459 Beğeniler 84 10 Mar 2026 #12 Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın. riqas' Alıntı: anladım onu da bulamadım link varsa atarsan sevinirim Genişletmek için tıkla ... kiro yaz cıkar Oyla 0 Downvote
riqas' Alıntı: anladım onu da bulamadım link varsa atarsan sevinirim Genişletmek için tıkla ... kiro yaz cıkar
Delibalxrq Platinum Üye Katılım 18 Mar 2026 Mesajlar 148 Beğeniler 8 31 Mar 2026 #13 Halilnarcii' Alıntı: kiroile yaparsın knk Genişletmek için tıkla ... kiro çop trae yada cursor best Oyla 0 Downvote
Delibalxrq Platinum Üye Katılım 18 Mar 2026 Mesajlar 148 Beğeniler 8 31 Mar 2026 #14 riqas' Alıntı: REDENGİNE PHAZE MENÜ VAR AMA LUA BİLGİM YOK BİLEN VARSA YARDIMA İHDİYACIM VAR Genişletmek için tıkla ... bendede bi aylık redengine düşürdüm ama apileri yok nasıl kullancam executeri bilen biri cevaplayabilirmi apisiz bir işe yaramıyo Oyla 0 Downvote
riqas' Alıntı: REDENGİNE PHAZE MENÜ VAR AMA LUA BİLGİM YOK BİLEN VARSA YARDIMA İHDİYACIM VAR Genişletmek için tıkla ... bendede bi aylık redengine düşürdüm ama apileri yok nasıl kullancam executeri bilen biri cevaplayabilirmi apisiz bir işe yaramıyo