calıssa yeter hocamya lazım girecegim sunucunun tek electronu varmegafonlar açıkları artık fixlendi kanka fixlenmese bile loga düşüyorsun banlanırsan yani + olarak anticheat bypass bulurdun şimdi bulursan bile ancak yiyeceğin bani bir süreliğine geciktirirsin yani electronac ye fiveguarda pingin varmış tarzında kendini gösterebilirsin düşüncem böyle eski free electron ac ve fiveguard bypassı böyleydi macho için diyorum bu arada
free zor bulursun eğer macho kullanıyorsan wentra.luaya göz atabilirsinFivem Megafon lua yada anticheat bypassı olan varmı asırı lazım
anti megafonu bypasslamak mumkun.megafonlar açıkları artık fixlendi kanka fixlenmese bile loga düşüyorsun banlanırsan yani + olarak anticheat bypass bulurdun şimdi bulursan bile ancak yiyeceğin bani bir süreliğine geciktirirsin yani electronac ye fiveguarda pingin varmış tarzında kendini gösterebilirsin düşüncem böyle eski free electron ac ve fiveguard bypassı böyleydi macho için diyorum bu arada
sende ac bypass yada megaafon lua varmı atarsan sevinirmanti megafonu bypasslamak mumkun.
hangi hile kullaniyorsunsende ac bypass yada megaafon lua varmı atarsan sevinirm
ambani ve keyserim varhangi hile kullaniyorsun