FİVEM MACHO LUA

bro kendin bugün güncel deneyip atsaydın daha iyi olurdu ban yedim ws :D
 
boş lua nexoranın ta kendisi zaten WaveShieldli sunucuda inject edenler kainatın en şanslı adamı olur açar açmaz ban yiyecekler çünkü Macho'nun apilerini bilen bilir her boku dt MachoİnjectResource var MachoİnjectResource2 falan olsa anlarımda düz inject var özellik çekmek isteyenler çeksinler ama bu lua 3-4 ay oldu pub olalı ve insanlar artık silmeye başladı bu devirde Machonun menu drawıyla menü kalmadı herkes Dui'de
 
SA BEYLER İSTEK FAZLA YOKTU GENEDE ATİM DEDİM


FİVEM LUA



İYİ KULLANIMLAR :)

DİP NOT : SADECE MACHO İÇİN
nexora edited + içinde hiçbir bypass yok insanları boş yere sunuculardan banlatma veya ilgi toplama
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt