Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bildiğiniz Üzere FG De Para Basamıyor Veyahut İtem Basamıyorsunuz Trigger Yapamıyorsunuz Bildiğiniz Bypass Veya Executor menu vb tarzı şeyler varsa yazarmısınız .
kanka benim bildiğim şu an genel olarak böyle ama arkdaş script.gg kullanıyordu para değil ama silah basılıyordu arabada basıyordu bi sıkıntı olmuyordu yani