fivem antioffline

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan arda5858
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

arda5858

Gold Üye
Katılım
24 Ağu 2025
Mesajlar
344
Beğeniler
98
fivemde bir sunucuda para basmak için içindeki hile korumalarını durduruyorum fakat 10 15 saniye sonra antioflfline diye bir hata alıp sunucudan kick yiyorum önlem alınmış fakat onun scriptini bulamıyorum adı ne olabilir veya nasıl bulabilirim
 
fivemde bir sunucuda para basmak için içindeki hile korumalarını durduruyorum fakat 10 15 saniye sonra antioflfline diye bir hata alıp sunucudan kick yiyorum önlem alınmış fakat onun scriptini bulamıyorum adı ne olabilir veya nasıl bulabilirim
Dump at incele yada triggerserverevent'lerden kontrol et.
 
Executor ne kullanıyorsun? bir de bunları bilmiyorsan bırak sen item mitem basmayı hacı al oradan pvp menu takıl.
direk fivem yeni başladım keyser kullanıyorum hile olarak item basmak kkolay geliyor çoğu sunucudan anticheat i fixliyorum bir kere daha antioffline sorunu yaşadım ondada fixledim fakat bu sunucuda direk bütün dosyaları durdurdum genede aynı hatayı verdi sebebini anlamadım
 
direk fivem yeni başladım keyser kullanıyorum hile olarak item basmak kkolay geliyor çoğu sunucudan anticheat i fixliyorum bir kere daha antioffline sorunu yaşadım ondada fixledim fakat bu sunucuda direk bütün dosyaları durdurdum genede aynı hatayı verdi sebebini anlamadım
Keyser'in lua exec'ini hiç kullanmadım kanka yalan olmasın şimdi bir ara çıkartılacak falan diyorlardı çıkartmışlar demekki lua exec'îni asında biraz üstünde dursam seninle çözerizde boş vaktim olmuyor ama yinede istersen dc'den ekleye bilirsin yardımcı ola bilirim elimden geldiğince müsait olduğum takdirde.
 
İP adresinden ötürü böyle sorun verebiliyor goodbyedpi veya vpn açık mı?
 
Keyser'in lua exec'ini hiç kullanmadım kanka yalan olmasın şimdi bir ara çıkartılacak falan diyorlardı çıkartmışlar demekki lua exec'îni asında biraz üstünde dursam seninle çözerizde boş vaktim olmuyor ama yinede istersen dc'den ekleye bilirsin yardımcı ola bilirim elimden geldiğince müsait olduğum takdirde.
Discord verirmisin hocam
 
Keyser'in lua exec'ini hiç kullanmadım kanka yalan olmasın şimdi bir ara çıkartılacak falan diyorlardı çıkartmışlar demekki lua exec'îni asında biraz üstünde dursam seninle çözerizde boş vaktim olmuyor ama yinede istersen dc'den ekleye bilirsin yardımcı ola bilirim elimden geldiğince müsait olduğum takdirde.
bana da redengine phaze menüde yardım edermisin sana lua kodu atsam doğrumu değil mi bakarmısın müsayit olunca
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt