fikir

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lyrixwx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

lyrixwx

Banned
Katılım
21 Ocak 2024
Mesajlar
1,555
Beğeniler
435
İletişim
dayının birine site yapıyorum yapay zekaya yaptırıp ben yazmısım gibi para alsam günahmıdır dostlar o kadar emek veriyom promta
 
dayının siteyi ne için kullanacağı önemli bir ticaret için aktif olarak müşteri akmasını bekliyorsa internet üzerinden hakkının verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ama sik oluşumunda daşşak ltd şti tarzı sırf internet sitem olsun diye açılan bir şey ise önemsenmesine bile gerek yok bence
 
image.png
yaptım bile
 
yani bunun nasıl bir günahı olabilir onu anlamadım alıcının arz talebini yerine getiriyorsunuz karşılığını da size veriyor ücreti mukabilinde hocam
 
dayının siteyi ne için kullanacağı önemli bir ticaret için aktif olarak müşteri akmasını bekliyorsa internet üzerinden hakkının verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ama sik oluşumunda daşşak ltd şti tarzı sırf internet sitem olsun diye açılan bir şey ise önemsenmesine bile gerek yok bence
bi ana sayfası ne hizmeti verdiği tel no gösükze yeter
 
değil bence sonuç olarak dayi bilse yapar zaten :d
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt