cok gunah yapmadayının birine site yapıyorum yapay zekaya yaptırıp ben yazmısım gibi para alsam günahmıdır dostlar o kadar emek veriyom promta
cok gunah yapma![]()
yaptım bile![]()

bi ana sayfası ne hizmeti verdiği tel no gösükze yeterdayının siteyi ne için kullanacağı önemli bir ticaret için aktif olarak müşteri akmasını bekliyorsa internet üzerinden hakkının verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ama sik oluşumunda daşşak ltd şti tarzı sırf internet sitem olsun diye açılan bir şey ise önemsenmesine bile gerek yok bence
CLİ kullanarak yap bari yazık amkbi ana sayfası ne hizmeti verdiği tel no gösükze yeter