Fifa drop

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kellerman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kellerman

Fox In The Box
Efsane Üye
Katılım
3 Haz 2024
Mesajlar
3,293
Beğeniler
1,173
Yaş
102
İletişim
fifa 25 normalde sistemim iyi ultra ayarlarda bile rahatça oynamam gerekiyorken en düşük ayarlarda bile sürekli olarak drop yiyorum 2-3 saniyeliğine fps 5-15 bandına düşüyor ve bu çok fazla oluyor ne yapabilirim
 
Son düzenleme:
fifa 25 normalde sistemim iyi ultra ayarlarda bile rahatça oynamam gerekiyorken en düşük ayarlarda bile sürekli olarak drop yiyorum 2-3 saniyeliğine fps 5-15 bandına düşüyor ne yapabilirim
ekran kartı driverin vesaire güncel mi?
 
bende yaşıyorum bu problemi
 
+ birde ultimate teamde ps koluyla oynayamıyorum çalışmıyor ultimate team maçlarında
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt