- Katılım
- 3 Haz 2024
- Mesajlar
- 3,293
- Beğeniler
- 1,173
- Yaş
- 102
- İletişim

fifa 25 normalde sistemim iyi ultra ayarlarda bile rahatça oynamam gerekiyorken en düşük ayarlarda bile sürekli olarak drop yiyorum 2-3 saniyeliğine fps 5-15 bandına düşüyor ve bu çok fazla oluyor ne yapabilirim
Son düzenleme: