FC25 Gamepad

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Thoof
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Thoof

Platinum Üye
Katılım
5 Nis 2021
Mesajlar
154
Beğeniler
7
İletişim
Arkadaşlar bi arkadaş bana gamepad verdifc25 oynamam için ama baya yan sanayi testini yaptım bütün tuşları çalışıyor.

Oyunda geri gelmek için B ye basmam gerektiği söyleniyo yani Ps lerde O tam tersi bazen tıklıyo bazen hiç birşey yapmiyor başka tuştur belki dedim onlarda geri gelmiyor
Ve son olarak havadan pasa,şuta ve kısa pasa tuş atıyorum B yede yani O yada ara pas atıyorum ama çalışmıyor bunun çözümü varmı tuş çalışıyor ondan eminim pc de kullanıyorum
 
Arkadaşlar bi arkadaş bana gamepad verdifc25 oynamam için ama baya yan sanayi testini yaptım bütün tuşları çalışıyor.

Oyunda geri gelmek için B ye basmam gerektiği söyleniyo yani Ps lerde O tam tersi bazen tıklıyo bazen hiç birşey yapmiyor başka tuştur belki dedim onlarda geri gelmiyor
Ve son olarak havadan pasa,şuta ve kısa pasa tuş atıyorum B yede yani O yada ara pas atıyorum ama çalışmıyor bunun çözümü varmı tuş çalışıyor ondan eminim pc de kullanıyorum
X360 kullanmayı deneyin.
 


resetlemiştim istersen kaydedip tekrar atabilirim
 
uğraşma f710 al geç
 
steamdan dsx kullanmanı öneririm ama hangi kolu aldın çalışır mı bilmiyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt