aç gözlülük ve acizlikten başka birşey değil bence ayıptır yaptıklarıBen yayıncı olsam teklif gelse kabul ederdim sonuçta bir şekilde para gelmesi lazım ama yapılması yanlış cezalarını alıcaklardır eminim o kredi kartlarını bulmak zor degil 3-5 dolara alıyorlar zaten bu olayı yapanlar ortaokul lisedeki cocuklarmış
saçma ve yanlış buluyorum kim ne yaptıysa en ağır şekilde cezalandırılsın..Son Zamanlarda Gündemde Olan Fakebit Olayı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Olayı Kısaca Açıklayayım ;
Çalıntı Kredi Kartları ile Yayıncı ile anlaşılıp Ona o Kartlar ile BİT ( Para ) Atıp %50 %50 Kırışıyorlar
Sizce Ne Düşünüyorsunuz ?
knk ağır diyorsun da twitchin knedisi taktığı yokyokki işin içinde tr sorumluları da var birininki sızdırılmıştı jahrein işte yargıya taşıttırdı o konuda türkiyede haraketlenme oldusaçma ve yanlış buluyorum kim ne yaptıysa en ağır şekilde cezalandırılsın..
aynen max ne ceza vericeklerki. bu adamlar sonradan tekrar yayına devam eder gene bu işi yaparlarknk ağır diyorsun da twitchin knedisi taktığı yokyokki işin içinde tr sorumluları da var birininki sızdırılmıştı jahrein işte yargıya taşıttırdı o konuda türkiyede haraketlenme oldu
twitch max perma ban atar ki yapacaklarını sanmıyorum yargı sadece ağır ceza vercek gibi işin içinde çünkü hırsızlık var uluslar arası hemde komisyoncusu var ayrı yarı entrikalaraynen max ne ceza vericeklerki. bu adamlar sonradan tekrar yayına devam eder gene bu işi yaparlar