Ezwin.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ezchii
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ezchii

Platinum Üye
Katılım
12 Tem 2025
Mesajlar
152
Beğeniler
35
"Öyle sahte dump driver'larıyla ortaya atılmak pek hoş değil.
Sunucu ismimizin değişmesi, MertAllen'ın BlankGrabber'ı yakınımıza atıp onun üzerinden sunucumuzu patlatmasından kaynaklandı.
Sıfırdan bir başlangıç yapmak için isimlerimiz ve sunucumuz değişti. Herkes biliyor.
İnsanlarla uğraşmayalım, herkes ekmeğine baksın dedikçe, görüyorum ki herkes kendini bir şey sanmaya başlamış.
Fake hesaplarla sc4m yapmışız gibi konuşuyorlar ama ortada bir kanıt yok.
Dediğim gibi, şanslarını biraz daha zorlarlarsa, uğraşmayı bırakıp işlerine bakmazlarsa, ben de işime bakmayı bırakıp uğraşmaya başlarım.
Bazı prim peşinde koşanlar gibi sahte driver’lar ya da sahte Crâck videoları atmayacağımı beni tanıyanlar bilir.
İyi günler, iyi satışlar."
 
"Öyle sahte dump driver'larıyla ortaya atılmak pek hoş değil.
Sunucu ismimizin değişmesi, MertAllen'ın BlankGrabber'ı yakınımıza atıp onun üzerinden sunucumuzu patlatmasından kaynaklandı.
Sıfırdan bir başlangıç yapmak için isimlerimiz ve sunucumuz değişti. Herkes biliyor.
İnsanlarla uğraşmayalım, herkes ekmeğine baksın dedikçe, görüyorum ki herkes kendini bir şey sanmaya başlamış.
Fake hesaplarla sc4m yapmışız gibi konuşuyorlar ama ortada bir kanıt yok.
Dediğim gibi, şanslarını biraz daha zorlarlarsa, uğraşmayı bırakıp işlerine bakmazlarsa, ben de işime bakmayı bırakıp uğraşmaya başlarım.
Bazı prim peşinde koşanlar gibi sahte driver’lar ya da sahte Crâck videoları atmayacağımı beni tanıyanlar bilir.
İyi günler, iyi satışlar."
doğru hocam kaşınıyolar aslında hepsinin sourcesinimi paylaşsak driver yerine daha sağlıklı olmazmı =? :youdieman:
 
"Öyle sahte dump driver'larıyla ortaya atılmak pek hoş değil.
Sunucu ismimizin değişmesi, MertAllen'ın BlankGrabber'ı yakınımıza atıp onun üzerinden sunucumuzu patlatmasından kaynaklandı.
Sıfırdan bir başlangıç yapmak için isimlerimiz ve sunucumuz değişti. Herkes biliyor.
İnsanlarla uğraşmayalım, herkes ekmeğine baksın dedikçe, görüyorum ki herkes kendini bir şey sanmaya başlamış.
Fake hesaplarla sc4m yapmışız gibi konuşuyorlar ama ortada bir kanıt yok.
Dediğim gibi, şanslarını biraz daha zorlarlarsa, uğraşmayı bırakıp işlerine bakmazlarsa, ben de işime bakmayı bırakıp uğraşmaya başlarım.
Bazı prim peşinde koşanlar gibi sahte driver’lar ya da sahte Crâck videoları atmayacağımı beni tanıyanlar bilir.
İyi günler, iyi satışlar."
fabrikadan balkon konuşması
 
doğru hocam kaşınıyolar aslında hepsinin sourcesinimi paylaşsak driver yerine daha sağlıklı olmazmı =? :youdieman:
Killer Driver Nedir Bilmez Developer Zanneder kendilerini bazıları :) 1 kez daha böyle bir yanıltııc mesaj görürsem spoflarını burada görecekler . Adam Suncuumda Yok Sitemde Kaydı Yok Ürün Almış benden :D
image.png
image.png
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt