tabiki ban yersin rat gibi sorun olmaz ama ban yersinPrime hesapta exloaderın hilelerinden acılır mı enigma gibi
tabiki ban yersin rat gibi sorun olmaz ama ban yersinPrime hesapta exloaderın hilelerinden acılır mı enigma gibi
önerdiğin cs hilesi?başka bi sorun olursa hile ile cevaplarım hangisi daha iyi gibi gibi hepsiyle oynadım çünkü
hangi hileyi kullandın exloader üzerinden kralkral exloaderla ben baya oynadım hiç bir şekilde ban yemedim ama sen bilirsin legit oynuyodum ben ztn rage bi özelliği yok
şuan hatırlamıyorum ama puanı 9,4 olan vardı onu kullanmıştımhangi hileyi kullandın exloader üzerinden kral
Crâck olarak enigma en iyisiönerdiğin cs hilesi?
hocam yukarda yazdığım hilede bayadır oynadım rage de oynadım ban yok su anlık sadece esp si varCrâck olarak enigma en iyisi
link var mı konunun knkCrâck olarak enigma en iyisi
konuları yok cgde sanırımlink var mı konunun knk