Ex'i özledim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan enesucl9
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enesucl9

Bronz Üye
Katılım
28 Eki 2023
Mesajlar
32
Beğeniler
3
Baba benim 2-3 az önce ayrıldığım bir kız vardı. kızdan bizzat ben ayrıldım fakat şimdi tekrar istiyorum çok hoşuma gidiyor istesem şuan bile dönerim ama gururum el vermiyor. napmalıyım düşünmekten yoruldum artık
 
Baba benim 2-3 az önce ayrıldığım bir kız vardı. kızdan bizzat ben ayrıldım fakat şimdi tekrar istiyorum çok hoşuma gidiyor istesem şuan bile dönerim ama gururum el vermiyor. napmalıyım düşünmekten yoruldum artık
sevgilisi yoksa yapış
 
amk bi eski konular gözüme geldi bi bakim foruma gireyim dedim adam ex'i özledim yazmış @fantasy @Lem şu ikilinin birbiriyle atışma zamanlarını özledim o derece be
 
Baba benim 2-3 az önce ayrıldığım bir kız vardı. kızdan bizzat ben ayrıldım fakat şimdi tekrar istiyorum çok hoşuma gidiyor istesem şuan bile dönerim ama gururum el vermiyor. napmalıyım düşünmekten yoruldum artık
gurur filan yapma boş beklemiş olursun en fazla yok der yaz gitsin
 
Onların atışmalarini herkes bilmez hocam ince yani bilmem anlatabildim mi
yok be forumda iki üç topluluk vardı herkes birbirine sallıyordu valla ne güzeldi o zamanlar ama nedense forum @Phywrk 'ı hep T'ye atıyordu (küçükten bulaştım alama tammı la) aksdjgasjkhfdajsgmhkfdgjasfdghmasdfa
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt