Katılıyorum.Oyle kavgali felan ayrilmadiysaniz. birbirinizi seviyorsaniz gururu bir kenara birakip ozur dileyebilirsin.
knk bıraz yalnız kalmaya ıhtıyacım vardı de ailevi sorunlarım vardı ve bunu senınleyken cozemezdım fln de salla bıseylernedimki
sevgilisi yoksa yapışBaba benim 2-3 az önce ayrıldığım bir kız vardı. kızdan bizzat ben ayrıldım fakat şimdi tekrar istiyorum çok hoşuma gidiyor istesem şuan bile dönerim ama gururum el vermiyor. napmalıyım düşünmekten yoruldum artık
gurur filan yapma boş beklemiş olursun en fazla yok der yaz gitsinBaba benim 2-3 az önce ayrıldığım bir kız vardı. kızdan bizzat ben ayrıldım fakat şimdi tekrar istiyorum çok hoşuma gidiyor istesem şuan bile dönerim ama gururum el vermiyor. napmalıyım düşünmekten yoruldum artık
yok be forumda iki üç topluluk vardı herkes birbirine sallıyordu valla ne güzeldi o zamanlar ama nedense forum @Phywrk 'ı hep T'ye atıyordu (küçükten bulaştım alama tammı la) aksdjgasjkhfdajsgmhkfdgjasfdghmasdfaOnların atışmalarini herkes bilmez hocam ince yani bilmem anlatabildim mi