Exe Programını Lisanslamak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Devil_Eye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ıyı hosda Keyauth denedım bırlestırdım exelerı ama loader acılırken benım programda acılıyor lısans gırmesıne gerek yok adamın . lısans onayını aldıkdan sonra acmalı. oyle olmuyor ıste varsa baska cozumu.
Zaten öyle olmaz adam sana hazır hile yapman için vermiyor. Sen ayarlayacaksın onları.
 
ıyı hosda Keyauth denedım bırlestırdım exelerı ama loader acılırken benım programda acılıyor lısans gırmesıne gerek yok adamın . lısans onayını aldıkdan sonra acmalı. oyle olmuyor ıste varsa baska cozumu.
Kullandığın auth sisteminin source kısmından key doğruysa yapacağı işleme dosyanı indirditebilirsin
 
VMProtect üzerinden lisanslama yapabilirsin, (korumayı devre dışı bırak.)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt