Çözüldü Esp Yapma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Trixy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Trixy

Gold Üye
Katılım
25 Tem 2021
Mesajlar
292
Beğeniler
23
Merhaba kusura bakmayın akşam akşam rahatsız ediyorum ama bende source code var bir tane fakat nasıl kodlayacağımı bilmiyorum visual studio diye bir program yükledim .net masaüstünü c++ masaüstü geliştirmeyi yükledim fakat source code nasıl ve nereye yapıştıracağımı yada nasıl çalıştıracağımı bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt