Trixy
Gold Üye
- Katılım
- 25 Tem 2021
- Mesajlar
- 292
- Beğeniler
- 23
Merhaba kusura bakmayın akşam akşam rahatsız ediyorum ama bende source code var bir tane fakat nasıl kodlayacağımı bilmiyorum visual studio diye bir program yükledim .net masaüstünü c++ masaüstü geliştirmeyi yükledim fakat source code nasıl ve nereye yapıştıracağımı yada nasıl çalıştıracağımı bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz