jackbabaa511
Platinum Üye
- Katılım
- 22 Ara 2024
- Mesajlar
- 144
- Beğeniler
- 23
- İletişim

elimde xray dll si var ve craftrise a injectleyincede çalışıyor xrayin yanında şuan forumda esp varmı bakmadım ama (sadece esp menü fln olmadan)xray dll sini injectlediğimde üstüne tekrar esp dll sini seçsem onuda injectlesem olmaz sanırım esp dll si elimde yok nası yaparım yada hazır varmı menusuz ama kastırmasın yardım etcek varmı