Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hileyi inject etmediğin sürece ban yemezsin. Ama gene de silmek istersen kurarken kurulum yerini soruyordu sanırsam orayı silip %temp% ve loaderi silersen bir sıkıntı olmaz.
Hileyi inject etmediğin sürece ban yemezsin. Ama gene de silmek istersen kurarken kurulum yerini soruyordu sanırsam orayı silip %temp% ve loaderi silersen bir sıkıntı olmaz.