ducky
Silver Üye
- Katılım
- 7 Tem 2020
- Mesajlar
- 74
- Beğeniler
- 16
Arkadaşlar her şey okey falan dx9 modunda başlatmayı çözemedim ayrıca hani belki yanlışlıkla başlattıysam diyelim
yine de oyuna girdiğimde script menüsü gelmiyor shifte vsvs. bastığımda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Zayıf anımı kollar onlar?
yine de oyuna girdiğimde script menüsü gelmiyor shifte vsvs. bastığımda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Zayıf anımı kollar onlar?