kapatıyormu düzgünce vgc yiemuletorum var -102 sorununu zar zor çözdüm fakat temp sorunları var temp ban yiyorum popupdanmı yoksa emuletordenmi anlamadın yardımcı olacak varmı?
sen çok kral adama benziyon hehocam emülatörün ayarlarından cihazı değiştirip tüm temp ve prefetch klasörlerini temizle öyle gir eğer hileyle popup girince yine atıyorsa sorun direkt hilenin kendisindedir boşuna emülatörü kurcalama bypass yöntemini değiştirmen lazım
yaptıgım hile external emuletor fake vgc ve baya bi güclendirilmiş popup bypass ise düz dns methodhocam emülatörün ayarlarından cihazı değiştirip tüm temp ve prefetch klasörlerini temizle öyle gir eğer hileyle popup girince yine atıyorsa sorun direkt hilenin kendisindedir boşuna emülatörü kurcalama bypass yöntemini değiştirmen lazım
yaptıgım hile external emuletor fake vgc ve baya bi güclendirilmiş popup bypass ise düz dns method
yaptıgım hile external emuletor fake vgc ve baya bi güclendirilmiş popup bypass ise düz dns method
efsane üye h.ofake vgc olayı güzel fikir ama dns method dediğin şey sadece ağ trafiğini yönlendirir yani bilgisayarındaki imza tespitini (detection) engellemez temp ban yemenin sebebi emülatörün içindeki hile kalıntılarının temizlenmemesi veya dns bypassın oyuna yetmemesidir daha sağlam bir kernel bypass lazım sana
eywefsane üye h.o
kernel veya driver işlerine girmek istemiyorum cünkü kafam karışıyor yinede sorayım dedim sagolun yardımcı oldugunuz içinfake vgc olayı güzel fikir ama dns method dediğin şey sadece ağ trafiğini yönlendirir yani bilgisayarındaki imza tespitini (detection) engellemez temp ban yemenin sebebi emülatörün içindeki hile kalıntılarının temizlenmemesi veya dns bypassın oyuna yetmemesidir daha sağlam bir kernel bypass lazım sana