Abi her yerdesinbu elemanın spam yaptığını anlamak için extra bir şeye gerek yok ki , mesajlarına bakmak kafi. 250 mesaj olduğu için konu açtı daha bu gece akabinde şuan da belki 400+ mesajdır
spam yaptığını anlatmaya çalışmıyorum benim arkamdan atıp tutması ağrıma gitti kendi yaptığı şeylere bakınbu elemanın spam yaptığını anlamak için extra bir şeye gerek yok ki , mesajlarına bakmak kafi. 250 mesaj olduğu için konu açtı daha bu gece akabinde şuan da belki 400+ mesajdır
o guruba beni de davet eti ama seni falan report etmedik ektra olarak reportladıgım herkes gercekten spam yapan bronz vea silver üyeBENİ YETKİLERE ŞİKAYET ETMİŞ ARKAMDAN ATIP TUTMUŞ![]()
huzurdll ile konuşmaları![]()
beni yetkililere şikayet eden adam xd![]()
anlamanızı umuyorumkavga ettiği kişileri repotlamak için arkadaşlarını atıp banlatıyor xd![]()
Onu anladım zaten ben bir altta ki ekran görüntüsüne Ithafen yazdım o mesajımı. neyse iyi sabahlar gidip yatayım yarın çok iş var foruma girdiğimde bu mesajıma cevap verirse görünce gereken cevabı da alır benden yanaspam yaptığını anlatmaya çalışmıyorum benim arkamdan atıp tutması ağrıma gitti kendi yaptığı şeylere bakın
knk sende cok iyi mesaj kasıyosun bence artık su konuya mesaj atmasanmı ha anladık hani16 yaşında elemanın yaptıklarına bak forum dışı kendi karar mercisini kurmuş milleti banlatacak aklı sıra![]()
sen bunu alıntı yaparak +1 mesaj daha eklemiş olmuyorsun ama ben yorum yapınca mesaj kasıyor oluyorum öyle miknk sende cok iyi mesaj kasıyosun bence artık su konuya mesaj atmasanmı ha anladık hani