B bugra67 Yeni Üye Katılım 3 Nis 2020 Mesajlar 5 Beğeniler 1 16 Nis 2020 #1 Merhaba bu sunucunun dosyalarında .bin dosyası yok herhangi bir şekilde m24 proyu kullanma şansım varmı metin botu için ?
Merhaba bu sunucunun dosyalarında .bin dosyası yok herhangi bir şekilde m24 proyu kullanma şansım varmı metin botu için ?
ZamanBey Master Üye Katılım 15 Ocak 2020 Mesajlar 1,001 Beğeniler 315 16 Nis 2020 #2 Konu uygun bölüme taşınmıştır. Oyla 0 Downvote
threaxtion Buyurun Benim. Diamond Üye Katılım 9 Mar 2020 Mesajlar 789 Beğeniler 177 Yaş 27 16 Nis 2020 #3 bugra67' Alıntı: Merhaba bu sunucunun dosyalarında .bin dosyası yok herhangi bir şekilde m24 proyu kullanma şansım varmı metin botu için ? Genişletmek için tıkla ... GÖREV YÖNETİCİSİNİ AÇTIĞINIZDA PVPNİN HANGİ BİN DOSYASINI KULLANDIĞINI RAHATLIKLA GÖREBİLİRSİNİZ YANİ EVET KULLANMA İHTİMALİNİZ VAR Oyla 0 Downvote
bugra67' Alıntı: Merhaba bu sunucunun dosyalarında .bin dosyası yok herhangi bir şekilde m24 proyu kullanma şansım varmı metin botu için ? Genişletmek için tıkla ... GÖREV YÖNETİCİSİNİ AÇTIĞINIZDA PVPNİN HANGİ BİN DOSYASINI KULLANDIĞINI RAHATLIKLA GÖREBİLİRSİNİZ YANİ EVET KULLANMA İHTİMALİNİZ VAR
B bugra67 Yeni Üye Katılım 3 Nis 2020 Mesajlar 5 Beğeniler 1 16 Nis 2020 #4 threaxtion' Alıntı: GÖREV YÖNETİCİSİNİ AÇTIĞINIZDA PVPNİN HANGİ BİN DOSYASINI KULLANDIĞINI RAHATLIKLA GÖREBİLİRSİNİZ YANİ EVET KULLANMA İHTİMALİNİZ VAR Genişletmek için tıkla ... Dediğin şeyi nasıl yapıcam görev yöneticisini açtığımda metin2client yazıyor altında duomt2 yazıyor başkada bir şey yok Oyla 0 Downvote
threaxtion' Alıntı: GÖREV YÖNETİCİSİNİ AÇTIĞINIZDA PVPNİN HANGİ BİN DOSYASINI KULLANDIĞINI RAHATLIKLA GÖREBİLİRSİNİZ YANİ EVET KULLANMA İHTİMALİNİZ VAR Genişletmek için tıkla ... Dediğin şeyi nasıl yapıcam görev yöneticisini açtığımda metin2client yazıyor altında duomt2 yazıyor başkada bir şey yok
threaxtion Buyurun Benim. Diamond Üye Katılım 9 Mar 2020 Mesajlar 789 Beğeniler 177 Yaş 27 16 Nis 2020 #5 bugra67' Alıntı: Dediğin şeyi nasıl yapıcam görev yöneticisini açtığımda metin2client yazıyor altında duomt2 yazıyor başkada bir şey yok Genişletmek için tıkla ... AYRINTILAR SEKMESİNDEN BAKMANIZ GEREKİYOR Oyla 0 Downvote
bugra67' Alıntı: Dediğin şeyi nasıl yapıcam görev yöneticisini açtığımda metin2client yazıyor altında duomt2 yazıyor başkada bir şey yok Genişletmek için tıkla ... AYRINTILAR SEKMESİNDEN BAKMANIZ GEREKİYOR