- Katılım
- 5 Tem 2025
- Mesajlar
- 416
- Beğeniler
- 140
arkadaşlar ben 2. el telefon al sat yapıyorum birisiyle anlastık elden telefonu verdım o bana ibana atcam dedi ibanimi verdim gosterdı attıgını 2-3 gün geçti para hala hesabıma dusmedı alıcıya yazıyorum mesajlarım gitmiyor engellemis galiba ne yapabilirim