Çözüldü @divinesoftware şikayet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zNotfly
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zNotfly

Platinum Üye
Katılım
2 Kas 2023
Mesajlar
124
Beğeniler
17
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @DivineSoftware
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Tutma garantili spoofer aldım 600tlye tutmadı iade istedim yapılmadı.
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : 31.03.2025 - 01.04.2025
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/tum-an...-perm-spoofer-valorant-lol-tum-oyunlar.72855/
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; Tutma garantisi verdiler diye spoofer aldım 600tlye eski müşteri olduğum için spoofu ilk aldığım gün Crâck yedi zaten neyse güncellenmesini bekledim spoofu atttım dün gece 5-6 maç attım sonra oyundan çıktım sabah 7 gibi tekrar girdiğimde spoofun tutmadığını ban yediğimi gördüm ticket açtım tutmadı iade yapabilir miyiz diye sordum bana sen bişeyleri yanlış yapmışsın dediler ilk defa spoof atmıyoruz burda herşeyi doğru yaptım hatta spoofer disk serialimi değiştirmedi onlara sorduğumda ise bişey olmaz o sıkıntı çıkarmaz dediler bende tamam dedim neyse şuanda hala yanlış yapmışsındır tekrar yap diyolar ben iade edilmesini istiyorum cg yetkililerinden yardım bekliyorum.
 
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @DivineSoftware
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : Tutma garantili spoofer aldım 600tlye tutmadı iade istedim yapılmadı.
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : 31.03.2025 - 01.04.2025
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : https://cheatglobal.com/konu/tum-an...-perm-spoofer-valorant-lol-tum-oyunlar.72855/
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa) ;
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; Tutma garantisi verdiler diye spoofer aldım 600tlye eski müşteri olduğum için spoofu ilk aldığım gün Crâck yedi zaten neyse güncellenmesini bekledim spoofu atttım dün gece 5-6 maç attım sonra oyundan çıktım sabah 7 gibi tekrar girdiğimde spoofun tutmadığını ban yediğimi gördüm ticket açtım tutmadı iade yapabilir miyiz diye sordum bana sen bişeyleri yanlış yapmışsın dediler ilk defa spoof atmıyoruz burda herşeyi doğru yaptım hatta spoofer disk serialimi değiştirmedi onlara sorduğumda ise bişey olmaz o sıkıntı çıkarmaz dediler bende tamam dedim neyse şuanda hala yanlış yapmışsındır tekrar yap diyolar ben iade edilmesini istiyorum cg yetkililerinden yardım bekliyorum.
Satıcının sunduğu alternatif çözümleri denemeden şikayet etme hakkına sahip değilsiniz.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
alternetif cozum dedigim tekrar spoof atmak mı bu cozum degil ki :D
Çözüm hocam. Tekrar denersiniz tutmazsa iadeniz yapılır. Örn W10 22h2 değilde w11 22h2 de denersiniz tutar iadeye gerek kalmaz. Birazcık diğer açıdanda bakın @DivineSoftware dostumun iade konusunda bir sorununu görmedim
 
Adam sana insanca tekrar dener misin diyor adımları gözden kaçırmadan. Sen triplere girmişsin hemen
 
Çözüm hocam. Tekrar denersiniz tutmazsa iadeniz yapılır. Örn W10 22h2 değilde w11 22h2 de denersiniz tutar iadeye gerek kalmaz. Birazcık diğer açıdanda bakın @DivineSoftware dostumun iade konusunda bir sorununu görmedim
sırf bana cgde konu açtım diye iade yapmadılar spoofer tutmamasına rağmen 6 kere denedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt