Discord nitro

shoyoburo

Platinum Üye
Katılım
25 Tem 2022
Mesajlar
105
Beğeniler
3
Yaş
20
Arkadaşlar elimde fazladan 3 aylık nitro var game passdan kalma ben daha önce kullandım daha kullanamıyorum 5 10tl civarı bir fiyata vericem para ihtiyacım var.(böyle bir şey yapmak yasaksa hemen silerim konuyu)
 
Arkadaşlar elimde fazladan 3 aylık nitro var game passdan kalma ben daha önce kullandım daha kullanamıyorum 5 10tl civarı bir fiyata vericem para ihtiyacım var.(böyle bir şey yapmak yasaksa hemen silerim konuyu)
alıyorum pm gel
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt