Discord Nitro

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x1938
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

0x1938

Lexi€
Master Üye
Katılım
29 Haz 2021
Mesajlar
1,263
Beğeniler
176

3 aylık nitro sadece 20 YTL
STOK 2 TANEDİR.

Discord: ༆Hʸᵖᵉʳ᭄#3100
 
Ben şuan o fiyata almıştım süremin bitmesine 1 ay kaldı bunu alsam o sürenin üzerine ilave yapılır mı yoksa bitmesini mi bekleyim ?
 
Kanka 3 aylık nitroyu zaten steelseries üzerinden beleşe alabiliyorsun :D
 
Zaten Bedavaya alınıyor nitro 3 aylık :D
 
Ben şuan o fiyata almıştım süremin bitmesine 1 ay kaldı bunu alsam o sürenin üzerine ilave yapılır mı yoksa bitmesini mi bekleyim ?
bir defalık kullanabiliyorsun o nitroyu hesaba, 1 dolar yani yaklaşık 13-14 tl ile daha ucuza alabilirsiniz. unutmayın hesabınızda daha önceden hiç nitro olmaması lazım.
 
Kanıt için DİSCORDTAN ULAŞ
! DreamDance#8789
 
3 aylik nitro 10 tl satan yer biliyorum ben
3 aylik nitro 10 tl satan yer biliyorum ben
 
bedava varken satın almak mı delilik
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt