OneVM'le alakası yok ama tüm projem OneVM üstüne kurulu xdonevmle alkası yok korumada 10 yıllık antitamperde yok g.tünde element uydurma karaktersiz herif. paste jit ve çöp cawkvm modunda başarılar.
daha fazla rezil etme kendini sen, kör sağır adam bile anlayabilir berbat projenin OneVM remake olduğunu, hiç değilse GUI'yi degistirseydin onu bile mi yapamayacak durumdasın lol
Bu arada hakkını yemeyeyim confuser-ex anti tamper 10 değil, hemen hemen 8 senelik falan.
Paste jit diyerek koiVM modunla yerinde saymaya devam et sen
