Devirt & Unpack

onevmle alkası yok korumada 10 yıllık antitamperde yok g.tünde element uydurma karaktersiz herif. paste jit ve çöp cawkvm modunda başarılar.
OneVM'le alakası yok ama tüm projem OneVM üstüne kurulu xd
daha fazla rezil etme kendini sen, kör sağır adam bile anlayabilir berbat projenin OneVM remake olduğunu, hiç değilse GUI'yi degistirseydin onu bile mi yapamayacak durumdasın lol
Bu arada hakkını yemeyeyim confuser-ex anti tamper 10 değil, hemen hemen 8 senelik falan.

Paste jit diyerek koiVM modunla yerinde saymaya devam et sen ;)
 
onevm üzerine felan kurulu değil gui ninde onevmle alakası yok çene yapmadan önce unpackmeyi incele rezil olan sensin confuser ex anti tamper olup olmadığını inceleyince anlıyacaksın tabi çamur atmak daha kolay cawkvm ve pasted jitinle surunmeye ve millete bok ve iftira atmya devam et.

bir ara 0x31B ye saksoyada yatın yalaka köpekler sizi 31 çekip durmasın g.tün oğlu
0x31b tide bilmem 58 ide hiçbiriyle oturup sohbet etmişliğim yok sen kimsin ağm xkdjsndn
https://cheatglobal.com/konu/keash-confuserex-vm-modded-obfuscator-private.20694/
Korumanın yapımcısını tanıyordum sen git başkalarını kandır dümbük
 
Psikolojik olarak her cevaba sert tepki veriyorsun buda karşı tarafların bir şeyleri doğru söyleyip sana belli noktalardan dokunarak kızmana sebebiyet veriyor projenin tamamen sana ait olmadığını temelinin başkalarının atıp senin projeyi geliştirmen de bir yetenek bunu kabul edip yoluna bakman ve ileride tamamen kendine ait olan bir şeyler yapman da mümkün kızmana gerek yok @ByUndefinedX
 
runtime'a bas wemepeyi yola dewam :cryangry:
koivm en iyisi ama bisey bildigimden degil koivm disinda bisey bilmedigimden modluyorum EPOQWKDĞPLSÜĞDALŞSÜĞXŞQÜWĞLDQWÜDQWÜĞPDEKĞPASDLSA
 
Bende gidim kovm modellim akaşmaa hadara unpackme atim hüüüüüüüüü byuntertekır2protectır
 
Psikolojik olarak her cevaba sert tepki veriyorsun buda karşı tarafların bir şeyleri doğru söyleyip sana belli noktalardan dokunarak kızmana sebebiyet veriyor projenin tamamen sana ait olmadığını temelinin başkalarının atıp senin projeyi geliştirmen de bir yetenek bunu kabul edip yoluna bakman ve ileride tamamen kendine ait olan bir şeyler yapman da mümkün kızmana gerek yok @ByUndefinedX
birazdan sana da sallamaya başlayabilir bir şeyi base almadım own project falan demeye :rolleyes:
bunlar da işte deli taklidi yapıp insanları salak yerine koyanlardan xd
 
Psikolojik olarak her cevaba sert tepki veriyorsun buda karşı tarafların bir şeyleri doğru söyleyip sana belli noktalardan dokunarak kızmana sebebiyet veriyor projenin tamamen sana ait olmadığını temelinin başkalarının atıp senin projeyi geliştirmen de bir yetenek bunu kabul edip yoluna bakman ve ileride tamamen kendine ait olan bir şeyler yapman da mümkün kızmana gerek yok @ByUndefinedX
ortada kabullencek birşey yok bana sallayan ve köpekleri herşeyi sanki 0danmı yapıyor onu sorgula amaçları saldırmaktan başka bişey değil. ve hala idda ediyorum onevmle alakası yok ve confuserex anti tamperi yok korumamda.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt