Tamam Canım
Oynamıyordum da konuyu uzun süredir beklediğim için halledip başladım tekrar.wolf oynayan kaldımı la
Hesabında Ufak Bir Gezinti Yapılınca Kimin Salak Oldugu Anlaşılıyor :=)bro belki bilmiyorum merak ettim sordum aptalca cevap vermek yerine ne uzattın
ne aptal carsın sana 1 tane agresif çıkmadım birşey sordum 3 kere boş cevap verdin umarım ölürsün .Hesabında Ufak Bir Gezinti Yapılınca Kimin Salak Oldugu Anlaşılıyor :=)
Tamam Kanka Yarın Ölüyorum :=ne aptal carsın sana 1 tane agresif çıkmadım birşey sordum 3 kere boş cevap verdin umarım ölürsün .
havlamaTamam Kanka Yarın Ölüyorum :=
Kudurma Bu Kadar Lamercimhavlama