Merhaba öncelikle son zamanda çok fazla artan bi kitle var boş yapıyolar baya alakasız mesajlar benim aklımdaki fikir burda bi ara biri mh olması lazım diye hatırlıyorum memory hackerın sql i sızdırdı admin hesabı vardı bunların içinde memory hacker sonra buraya saldırıda bulundu ddos gibi vs cloud frede enson amk çinden 7m kişi bağlanıyodu öyle bişey vardı şimdi bu oc sql sızdırdık diye bu siksik hesapları kasıp atmasınlar ara bi iki tane gold üye sıkıştırırlar benim aklımdaki senorya bu bitık hikaye gibi amk ama bana öyle geldi

SİZİN FİKİRLER NEDİR YAZARSANIZ SEVİNİRİM
İYİ FORUMLARR DİLERİM HERKESE