FearlessKS4141
Gold Üye
- Katılım
- 18 May 2020
- Mesajlar
- 369
- Beğeniler
- 62
- Yaş
- 25
KENDİ RİSKİNİZDE KULANIN. !!
• Interception ve RawAccel driverının bilgisayarınızda kurulmuş olması gerekiyor.
Eğer nasıl kurulduğunu bilmiyorsanız github sayfalarında açıklamaları var kolayca bilgisayarınıza kurabilirsiniz.
Ayrıca Interception'u PATH'e eklemeniz gerekiyor ( PATH'e eklemek ne bilmiyorsanız Google kullanabilirsiniz. )
Aim Assist bildiğiniz Aim Assist, crossunuzu adamın kafasına yönlendiriyor.
Magnet, crossunuzu siz herhangi bir tuşa basmasanız bile rakip oyuncunun kafasına götürüyor. Mouse Button 4 ile istemediğiniz zaman kapatabilirsiniz.
MouseButton 4 hilenin açma kapama tuşudur, isterseniz açılıp kapandığını anlamak için beep tarzı bir şey ekleyebilirsiniz.
MouseButton 5 hilenin TriggerBotudur, toggle şeklinde değil basılı tutmanız gerekiyor. dllmain.cpp üzerinde basit değişiklikler yaparak toggle şeklinde yapabilirsiniz.
indirme linki : //
• S.S.S
1- Detected olur mu?
Bunu sağlamak size kalmış, kodun içerisine junk code ekleyebilirsiniz VMProtect ile şifreleyebilirsiniz. Asıl önemli olan nasıl Inject ettiğiniz, DLL Hijacking ya da Injector farketmez eğer undetected ise manuel ban dışında ban yemezsiniz.
2- Ban yememek için ne yapmalıyım?
Her maç 1. olmayın, kesinlikle hile ile DM oynamayın ve lütfen ama lütfen ayarları çok yüksekte kullanmayın.,
3- Fix gelebilir mi?
Tabii ki gelebilir, sonuçta VALORANT fakat açık kaynak kodlu olduğu için kendi kodlama yeteneğinize bağlı olarak programı tekrar çalışır hale getirebilirsiniz.
4- Sorunum var yapamadım
Konunun altında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım fakat boş zamanım olmayabiliyor. Ama yine de soru sormaktan çekinmeyin.
6- Tuşları değiştirebilir miyim?
Tabii ki tuşları değiştirebilirsiniz, dllmain.cpp içerisinde tüm tuşları değiştirebilirsiniz.
• Interception ve RawAccel driverının bilgisayarınızda kurulmuş olması gerekiyor.
Eğer nasıl kurulduğunu bilmiyorsanız github sayfalarında açıklamaları var kolayca bilgisayarınıza kurabilirsiniz.
Ayrıca Interception'u PATH'e eklemeniz gerekiyor ( PATH'e eklemek ne bilmiyorsanız Google kullanabilirsiniz. )
Aim Assist bildiğiniz Aim Assist, crossunuzu adamın kafasına yönlendiriyor.
Magnet, crossunuzu siz herhangi bir tuşa basmasanız bile rakip oyuncunun kafasına götürüyor. Mouse Button 4 ile istemediğiniz zaman kapatabilirsiniz.
MouseButton 4 hilenin açma kapama tuşudur, isterseniz açılıp kapandığını anlamak için beep tarzı bir şey ekleyebilirsiniz.
MouseButton 5 hilenin TriggerBotudur, toggle şeklinde değil basılı tutmanız gerekiyor. dllmain.cpp üzerinde basit değişiklikler yaparak toggle şeklinde yapabilirsiniz.
indirme linki : //
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Dosyayi exe siz virus taramasi yapabilirsiniz exeli yaptim trojan gosteriyor allta exesiz de ekliycem
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
• S.S.S
1- Detected olur mu?
Bunu sağlamak size kalmış, kodun içerisine junk code ekleyebilirsiniz VMProtect ile şifreleyebilirsiniz. Asıl önemli olan nasıl Inject ettiğiniz, DLL Hijacking ya da Injector farketmez eğer undetected ise manuel ban dışında ban yemezsiniz.
2- Ban yememek için ne yapmalıyım?
Her maç 1. olmayın, kesinlikle hile ile DM oynamayın ve lütfen ama lütfen ayarları çok yüksekte kullanmayın.,
3- Fix gelebilir mi?
Tabii ki gelebilir, sonuçta VALORANT fakat açık kaynak kodlu olduğu için kendi kodlama yeteneğinize bağlı olarak programı tekrar çalışır hale getirebilirsiniz.
4- Sorunum var yapamadım
Konunun altında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım fakat boş zamanım olmayabiliyor. Ama yine de soru sormaktan çekinmeyin.
6- Tuşları değiştirebilir miyim?
Tabii ki tuşları değiştirebilirsiniz, dllmain.cpp içerisinde tüm tuşları değiştirebilirsiniz.
Moderatör tarafında düzenlendi: